po | wt | śr | cz | pt | so | nd |
---|---|---|---|---|---|---|
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 |
12 | 13 | 14 | 15 | 17 | 18 | |
19 | 20 | 21 | 22 | 24 | ||
26 | 27 | 28 | 29 | 1 | 2 | |
NABÓR NA STANOWISKO DS. KANCELARYJNYCH
Filharmonia Łódzka im. A. Rubinsteina ogłasza nabór ofert pracy na samodzielne stanowisko ds. kancelaryjnych.
Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należeć m.in.:
- prowadzenie kancelarii i sekretariatu Filharmonii Łódzkiej;
- ewidencja dokumentów, nadzór nad obiegiem korespondencji;
- redagowanie korespondencji;
- prowadzenie kalendarza i organizowanie spotkań dyrekcji;
- prowadzenie rejestru zarządzeń dyrektora i nadzór nad ich dystrybucją;
- przekazywanie dokumentów do Archiwum FŁ;
- wykonywanie innych obowiązków zleconych przez dyrekcję.
Nasze oczekiwania:
- doświadczenie w pracy biurowej (mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku);
- dynamizm, systematyczność, inicjatywa i odpowiedzialność;
- umiejętność poprawnego redagowania pism w języku polskim;
- umiejętność posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym;
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office) i urządzeń biurowych;
- wysoka kultura osobista;
- umiejętność zarządzania czasem pracy i wyznaczania priorytetów.
Oferujemy:
- zatrudnienie w stabilnej i dającej poczucie bezpieczeństwa instytucji publicznej;
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w pełnym wymiarze godzin;
- wsparcie w podnoszeniu kwalifikacji i możliwość rozwoju zawodowego w strukturach instytucji;
- niezbędne narzędzia pracy;
- przyjazną atmosferę pracy w zespole nastawionym na współpracę;
- dofinansowania do kart Multisport.
Wymagane dokumenty:
- podpisane odręcznie CV z dołączoną zgodą kandydata na przetwarzanie danych osobowych w celach naboru ofert;
- podpisany odręcznie list motywacyjny;
- ew. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie;
- ew. kopie zaświadczeń ukończonych kursów i szkoleń;
- ew. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy przesłać na adres: sekretariat@filharmonia.lodz.pl lub dostarczyć do sekretariatu Filharmonii Łódzkiej w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na samodzielne stanowisko ds. kancelaryjnych”.
Dokumenty należy złożyć w terminie do 24.05.2021 r. g. 16:00.
W trakcie naboru przeprowadzona zostanie rozmowa kwalifikacyjna. O jej terminie kandydaci wyłonieni po wstępnej analizie złożonych dokumentów zostaną powiadomieni telefonicznie lub mailowo.
Uprzejmie informujemy, że nadesłanych ofert nie zwracamy.
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH KANDYDATA NA PRACOWNIKA
Niniejszym informuję, że podane przez Pana/Panią związku z procesem rekrutacji dane osobowe – takie jak imię (imiona) i nazwisko, data urodzenia, dane kontaktowe, wykształcenie oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia – będą przetwarzane i administrowane przez Filharmonię im. Artura Rubinsteina z siedzibą w Łodzi przy ul. Narutowicza 20/22, 90-135 Łódź, NIP: 7240005070, REGON: 000279226 do celów związanych z rekrutacją. Udostępnienie danych osobowych jest dobrowolne, jednakże odmowa ich udostępnienia uniemożliwi prowadzenie procesu rekrutacji z uwzględnieniem Pana/Pani osoby. Podstawą przetwarzania danych jest art. 6 RODO.
Posiada Pan/Pani prawo do:
1/ dostępu do treści swoich danych osobowych,
2/ sprostowania lub usunięcia swoich danych osobowych,
3/ cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych,
4/ żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
5/ wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana narusza przepisy.
Nie posiada Pan/Pani prawa do:
1/ przenoszenia swoich danych osobowych,
2/ wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
Pana/Pani dane osobowe są przetwarzane jedynie na czas procesu rekrutacji – za wyjątkiem sytuacji, w której zostanie nawiązany stosunek pracy. W takim przypadku Pana/Pani CV zostanie włączone do akt osobowych.
Przed nawiązaniem stosunku pracy otrzyma Pan/Pani wszelkie informacje dotyczące przetwarzania danych osobowych przez pracodawcę.
Pana/Pani dane nie podlegają profilowaniu, a zatem nie są na nich dokonywane zautomatyzowane operacje polegające na wykorzystaniu danych osobowych do oceny niektórych czynników osobowych osoby fizycznej, w szczególności do analizy lub prognozy aspektów dotyczących efektów pracy tej osoby fizycznej, jej sytuacji ekonomicznej, zdrowia, osobistych preferencji, zainteresowań, wiarygodności, zachowania, lokalizacji lub przemieszczania się.
Inspektor ochrony danych osobowych: tel. 517-562-083, e-mail: m.maciejewska@sobczak-maciejewska.pl.
Ewentualne późniejsze wycofanie zgody na przetwarzanie danych osobowych nie wpływa na zasadność ich przetwarzania przed jej wycofaniem.
Odbiorcami Pana/Pani danych są pracownicy administratora zajmujący się rekrutacją (dział kadr).
Administrator nie przewiduje udostępniania ani powierzania Pana/Pani danych osobowych podmiotom trzecim przed ewentualnym zatrudnieniem.
Okres retencji danych wynosi dwa lata, licząc na koniec roku kalendarzowego, w którym upływa dwuletni termin.