po | wt | śr | cz | pt | so | nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | ||
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | ||
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | ||
29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 |
PGE DLA KULTURY
Minął pierwszy sezon artystyczny owocnej współpracy między Filharmonią Łódzką im. Artura Rubinsteina a PGE Polską Grupą Energetyczną S.A.
PGE jest Głównym Sponsorem Filharmonii, przyczyniając się do wysokiego poziomu i różnorodności prezentowanych wydarzeń artystycznych. - Planując nasze aktywności sponsoringowe uwzględniamy zarówno cele związane z budową wartości marki PGE, jak i dążenie do wspierania inicjatyw społeczno-edukacyjnych – wyjaśnia Justyna Moritz, dyrektorka Departamentu Marketingu i Reklamy PGE Polskiej Grupy Energetycznej S.A.
Dlaczego PGE angażuje się w sponsoring kultury?
W ramach sponsoringu w PGE stawiamy na sport i kulturę. Są to dwie dziedziny, które wspieramy i w których rozwój inwestujemy. Planując nasze aktywności sponsoringowe uwzględniamy zarówno cele związane z budową wartości marki PGE, jak i dążenie do wspierania inicjatyw społeczno-edukacyjnych. Właśnie dlatego jesteśmy aktywnym partnerem najważniejszych instytucji kultury w Polsce. Nasze konsekwentne działania sprawiły, że dzisiaj jesteśmy jednym z największych mecenasów kultury w Polsce. Współpracujemy z ponad 20 instytucjami w całej Polsce, od muzeów narodowych, przez zamki królewskie, aż po filharmonie, w tym także Filharmonię Łódzką.
Jakie projekty wspiera PGE?
Wsparcie dla działalności artystycznej na stałe wpisało się w naszą działalność sponsoringową. Obejmuje ono nie tylko mecenat wydarzeń i instytucji kulturalnych. Poza wsparciem finansowym, które oczywiście jest niezbędne, razem z naszymi partnerami tworzymy i prowadzimy szereg projektów, skierowanych na edukację kulturalną, bo to właśnie aspekt edukacyjny jest dla nas szczególnie ważny. W filharmoniach objętych mecenatem PGE prowadzone są także projekty z myślą o małych melomanach.
Jak PGE podchodzi do sponsoringu kultury?
Według nas mecenat kultury nie powinien ograniczać się jedynie do ekspozycji logotypu sponsora, ale powinien go angażować. Wsparcie kultury w PGE to działania proaktywne. Nie ograniczamy się jedynie do zawierania umów z instytucjami i ich rozliczania. Naszym zdaniem mecenas powinien zachęcać do uczestniczenia w wydarzeniach kulturalnych, jak również wspierać instytucje w ich działalności edukacyjnej, a nawet kreować nowe aktywności. W PGE właśnie w taki sposób podchodzimy do sponsoringu kultury – jesteśmy mecenasem zaangażowanym w działalność wspieranych przez nas instytucji.
Fot: Marcin Stępień