po | wt | śr | cz | pt | so | nd |
---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 6 | 7 | |
8 | 9 | 10 | 11 | 13 | 14 | |
15 | 17 | 18 | 21 | |||
22 | 23 | 24 | 25 | |||
Realizacja zadania: Podniesienie jakości infrastruktury niezbędnej do organizacji koncertów w Filharmonii Łódzkiej
W roku 2020 Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina realizowała zadanie pn. „Podniesienie jakości infrastruktury niezbędnej do organizacji koncertów w Filharmonii Łódzkiej”. W ramach realizowanego projektu zostały zakupione:
- skrzynie na instrumenty – 5 szt.
- podesty dyrygenckie – 2 szt.
- wyposażenie multimedialne Sali Kameralnej (ekran z projektorem, akcesoria, okablowanie wraz z montażem i oprogramowaniem)
- pulpit oświetleniowy z okablowaniem i futerałem
- oświetlenie efektowe, w tym: oświetlenie liniowe wraz z instalacją, zestrojeniem i szkoleniem + ruchome głowy z akcesoriami).
Dofinansowano ze środków Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego i Sportu
FILTRUJ KONCERTY
Koncerty symfoniczne
Koncerty muzyki kameralnej
Metropolitan Opera live
Dla dzieci - DUA
Dla dzieci - Odkrywcy muzyki
Dla dzieci - Filharmonia z klasą
Dla dzieci - Baby Boom Bum
Imprezy impresaryjne
Kolory Polski
Koncerty szkolne
Nasłuchiwanie
Odznacz wszystkie