Lorem ipsum
logo Filharmonia łódzka im. Artura Rubensteina
Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego współfinansowana przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
logo Filharmonia łódzka im. Artura Rubensteina
Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego współfinansowana przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego
Logo do druku
Instytucja Kultury Samorządu Województwa Łódzkiego współfinansowana przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego

„Muzyka to przednia zabawa dla wszystkich” - Magdalena Kozakiewicz o działaniach edukacyjnych FŁ

O prowadzonych przez nas od lat cyklach Odkrywcy Muzyki i Baby Boom Bum czy liczącym już setki członków Chórze dla (nie)opornych, ale też o naszych nowych projektach - CZYŻby Orkiestrze czy niedzielnych porankach z muzyką dla dorosłych opowiada w wywiadzie z Beatą Anną Symołon Magdalena Kozakiewicz z działu edukacyjnego Filharmonii Łódzkiej. Rozmowę można przeczytać tutaj.

„Muzyka to przednia zabawa dla wszystkich” - Magdalena Kozakiewicz o działaniach edukacyjnych FŁ
„Dla sztuki i ludzi”. „Presto” o koncercie jubileuszowym FŁ
„Kameralistyka najwyższej próby”. „Ruch Muzyczny” o recitalu Tomasza Koniecznego i Lecha Napierały
„Rubinstein był pełen radości życia”. Grzegorz Kasdepke w Dwójce o książce „Pan Artur gra nudzie na nosie”
„Muzyka piękna, a zrozumiała dla każdego” - Artur Koza w Radiu Łódź o nowej płycie Chóru FŁ
Rubinstein nieoczywisty. Grzegorz Kasdepke o książce „Pan Artur gra nudzie na nosie”
Jazz, biały śpiew, latynoskie rytmy – Artur Koza o nowej płycie Chóru FŁ i swojej wizji chóralistyki
„Zawsze czułem się wolny” - Zygmunt Krauze w „Polityce” o premierowym utworze przygotowywanym dla FŁ
„To będzie mój sztandarowy repertuar” - Tomasz Konieczny o koncercie w FŁ w radiowej Jedynce
PAP, Onet i RMF Classic o koncercie Tomasza Koniecznego i Lecha Napierały
„Romantycy i elektronika w FŁ” – recenzja podwójnego koncertu 13 grudnia
„Fascynująca podróż poprzez zakamarki stylów i gatunków”. „Donos Kulturalny” o koncercie Wojciecha Urbańskiego
„Gdy orkiestry kładą się spać, budzą się syntezatory” – wywiad z Wojciechem Urbańskim
„Chopin i kominy”. „Ruch Muzyczny” o książce „Artur Rubinstein. Łódzkie tropy” Macieja Janika
„Sztuka świadomej rezygnacji” - recenzja koncertu inaugurującego sezon 2024/2025
„Barwy muzyki” - recenzja finału Kolorów Polski
„Muzyka musi zachwycać” - Paweł Przytocki o planach na nowy sezon artystyczny
„Kiedy chór się wzrusza” – rozmowa z Arturem Kozą