FŁ100. Stuletnia i nowoczesna Filharmonia Łódzka marką regionalną

29 sierpnia 2014

Tytuł projektu:
„FŁ100. Stuletnia i nowoczesna Filharmonia Łódzka marką regionalną”.

To projekt przede wszystkim promocyjny, inspirowany zbliżającym się jubileuszem filharmonii. Dzięki projektowi Filharmonia pokaże mieszkańcom regionu unowocześnione oblicze. Ale, jak to przy okazji jubileuszu, nie zabraknie jednak odwołań do tradycji i historii. Melomani już wkrótce będą mogli korzystać z nowej witryny internetowej FŁ, a wszystkie materiały promocyjne ukażą się w nowej szacie graficznej. Zbliżające się 100-lecie będzie też okazją do prezentacji zespołów artystycznych FŁ w regionie, powstania utworów dedykowanych Filharmonii, wydania publikacji rocznicowej oraz wielu działań edukacyjno-społecznych.


Cel główny:
Wykorzystanie zbliżającego się 100-lecia FŁ dla wypromowania marki stuletniej i nowoczesnej Filharmonii Łódzkiej jako ważnego punktu na mapie społeczno-kulturalnej województwa łódzkiego.

Cele pośrednie:
- dotarcie do nowych potencjalnych grup odbiorców z wykorzystaniem skutecznych, nowoczesnych narzędzi promocyjnych i marketingowych;
- pozyskanie nowych odbiorców oferty Filharmonii Łódzkiej i podniesienie ich kompetencji do udziału w kulturze;
- wykorzystanie 100-letniej historii instytucji do wzmocnienia rozpoznawalności marki FŁ;
- wykorzystanie 100-letniej historii oraz marki Filharmonii Łódzkiej do promocji Województwa Łódzkiego.


Beneficjent:
Filharmonia Łódzka im. Artura Rubinsteina


Program:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Łódzkiego na lata 2007-2013


Oś priorytetowa:
III Oś priorytetowa „Gospodarka, innowacyjność, przedsiębiorczość”


Działanie:
III.2 Podnoszenie innowacyjności i konkurencyjności przedsiębiorstw


Umowa o dofinansowanie nr UDA-RPLD.03.02.00-00-027/13-00 z dnia 03.10.2013, aneks do umowy UDA-RPLD.03.02.00-00-027/13-01 z dnia 28.05.2014.

Okres realizacji: lipiec 2013 – czerwiec 2015


Całkowita wartość projektu – 1 032 840,00 PLN
Dofinansowanie w kwocie – 599 202,50 PLN

 

Wskaźniki produktu:
Liczba promowanych „marek” lokalnych lub regionalnych
Przewidywana całkowita liczba bezpośrednio utworzonych nowych etatów (EPC)


Wskaźniki rezultatu:
Liczba wypromowanych „marek” lokalnych lub regionalnych
Przewidywana całkowita liczba bezpośrednio utworzonych nowych etatów (EPC)


Projekt „FŁ100. Stuletnia i nowoczesna Filharmonia Łódzka marką regionalną” jest współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego oraz z budżetu państwa.


Archiwum koncertoweArchiwum informacji
FILTRUJ KONCERTY
Koncerty symfoniczne
Koncerty muzyki kameralnej
Metropolitan Opera live
Dla dzieci - DUA
Dla dzieci - Odkrywcy muzyki
Dla dzieci - Filharmonia z klasą
Dla dzieci - Baby Boom Bum
Imprezy impresaryjne
Kolory Polski
Koncerty szkolne
Nasłuchiwanie
Odznacz wszystkie